2015. május 1., péntek

A konyha új "ruhája"


Kicsit már korábban elkészült, de most van időm feltenni a képeket:)))
Természetesen a tavaszhoz hűen - gondolok itt a nárciszokra, a zsenge fűre...- zöld-sárgára hangoltam a textileket.
A konyha ablaka, szívecskékkel és masnival...




...az ajtó is kapott egy kis lapfüggönyt, ezt a kockás anyagot évtizedek óta (valóban még a pápai textilgyárból származott, és hol van az már? )  őriztem a szekrényben, szinte minden évben elővettem, megnézegettem és elraktam, mind ez idáig...

Szép csipkét kapott...




...no, meg kis fodros bordűrt, természetesen masnival és szívecskével!




A kis faliképek szintén szívecskékkel, csipkével, masnival, csak úgy romantikusan:)
egyik...





...kicsit közelebbről...



másik...




szintén kicsit közelebbi...





A kis polcon lakó csészék is kitavaszodtak...




...természetesen a székek is új ruhával büszkélkednek, a romantika itt is tobzódik:)





3 megjegyzés: